donderdag 26 januari 2012

Inspiratie voor badkamer


Voor de badkamer ben ik op zoek naar vooral warme kleuren en goede sfeerverlichting. Het moet zeker niet een kille zwart wit badkamer worden.

Voor de verlichting wil ik zeker LED gaan uitproberen. Kijken of het mogelijk is om met LED een beetje sfeer te krijgen. Ik denk hierbij aan een dimbare variant, om sfeer te krijgen als je in bad zit en vol licht hebt indien dat nodig is.

Voor de indeling denk ik aan een vrijstaande bad en kraan,  inloopdouche en een rainshower. Omdat de ruimte niet al te groot is, is het noodzakelijk om het vooral erg creatief in te delen, zodat de ruimte optimaal kan worden benut.

Qua tegels ben ik zeer onder de indruk van de Villeroy & Boch Moonlight serie.

Wat badkamer ideeën.


Villeroy & Boch Moonlight

Feng Shui Badkamer

"For marriage to be a success, every woman and every man should have her and his own bathroom.” 
Actrice - Catherine Zeta Jones



Geen opmerkingen:

Een reactie posten